文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 22 Mar 2021

我相信大家細個都有睇過《超級戰隊》系列,當年每個禮拜晨咁早起身就係為左睇班五顏六色嘅戰隊打怪獸。其實人大咗,都會睇五色戰隊,只不過著眼點唔再係某個打怪獸好型嘅㗎仔,而係...明㗎啦。

今年20歲嘅「尾碕真花」,喺2012年參加第13屆「全日本家民美女少比賽」出道,並同該屆入選成員組成女子偶像組合「X21」,其後參演過唔少電視劇及廣告。不過講真正走紅就係2019年參演《騎士龍戰隊龍裝者》,飾演入面嘅明日奈(龍裝粉),樣子甜美加埋冧死人笑容,除咗成為小朋友偶像,更吸引唔少大朋友注意。

唔好睇佢瘦猛猛,實情就係一個大食妹,有次佢足足食左450g牛扒。不過後來因為要拍寫真同拍劇就積極減肥(唔使驚訝,其實我都覺得應該要增多過減),第一本寫真集いちか更去咗台灣取景,見到佢為咗拍寫真落過一番苦工,隱約見到肚仔上嘅腹肌線條。

資料來源:twitter@12osaki_ichikainstagram@ichika_osaki_official