文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jun 2019
【好難接受】啤酒加珍珠溝埋用飲管吸日本年輕女性潮興《珍珠啤酒》

自從日本從台灣引進珍珠奶茶的狂熱後,全日本尤其女性對於珍珠飲料的愛好十分強烈,除左早前我地講過佢地創出新的漢字比珍珠奶茶外,近來又潮興巨乳妹空手飲珍珠,不過正如港式茶餐廳將西餐轉本地化,日本人開始創出自己的珍珠文化,而且外國人看來就是古怪,唔知下次你返「家鄉」爆買時會唔會試試最新日本潮飲--《珍珠啤酒》呢?固名思義就係一杯冰涼好飲的啤酒內加大量珍珠,再用粗枝飲筒飲,日本妹妹們一個二個飲到面紅紅真係好可愛的熱潮呢!!

 

如果就咁睇唔知的「廢老」們應該睇唔出杯中物是啤酒,單睇顏色可能同珍珠綠茶差無幾,不過如果夠凍又多氣的啤酒加珍珠你又想唔想試?係澀谷以女性客群為主的「iBeer LE SUN PALM」最近就率先大力推廣以精釀生啤酒為基底加入檸檬汽水和珍珠,另外還再加入唔同口味包括有士多啤梨,菠蘿奇異果等口味《珍珠啤酒》。

 

 

不過珍珠熱潮係日本好像是女性專屬,早排就被廣泛討論指日女歧視排隊買珍珠奶茶的大叔同歧視製作賣珍珠奶茶的大叔,當然一個無吸引力的大叔做咩野都可能是錯的。唔知大叔請街邊女士們飲《珍珠啤酒》又得唔得呢?

 

《珍珠啤酒》的外觀怪異,有泡的啤酒用吸管飲,據說啤酒淡淡的苦中帶有珍珠的甜味,應該同你地飲開想像中的日本清啤好唔同,不過好多日本人又覺得好正甚至快速地係日本興起《珍珠啤酒》,對於唔鐘意傳統啤酒的女仔來講,珍珠啤酒中可以加入其他口味調和,對女孩來講更易接受。下次去飲酒不妨叫杯珍珠啤酒比女性朋友們試試。

 

「珍珠奶茶已經過時。接下來是珍珠啤酒的時代。」