文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 19 Aug 2019
Netflix決定重啟延續《He-Man》動畫作骷髏頭堡又充滿力量喇

去年11月我地介紹過Netflix將重啟動畫《神娃之伊莎莉亞戰記》《She-Ra》,近日美國《He-Man》系列的展會PowerCon上,動畫電影製作人Kevin Smith宣佈將會製作全新的《He-Man》新系列動畫作品,承接延續 80 年代的動畫原作劇情,講述He-Man同骷髏魔的最後決戰,相信會係新世代Netflix又一套舊作翻新的動畫接力之作,唔知你會唔會知咩野係《He-Man》,有無聽過請骷髏頭堡賜我力量!……我已經充滿力量喇!

 

He-Man》全新系列作品名稱為《Masters of the Universe: Revelation》,故事同世界觀都係 80 年代的原作直接延續,當然前題仲有人記得個故事做到邊同講緊咩野?對不起我其實未睇過《He-Man》,只聽過前輩們大叫請骷髏頭堡賜我力量!……我已經充滿力量喇!

 

跨國玩具公司美泰兒Mattel電視副總裁 Rob David 將會擔任執行製作人製作則會由《惡魔城》(Castlevania)的動畫劇集工作室 Powerhouse Animation 負責監督。目前未能確認《Masters of the Universe: Revelation》到底幾時可上架,以及會唔會同姐妹作 SHE-RA 有任何劇情或故事的聯系,不過可以肯定的是Netflix的動畫片單上將會多一套中年人的遠古回憶重啟《He-Man》。前輩們要多加留意,神心期待啦!