文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 14 Oct 2019
迪士尼全新《幻險森林奇航》接棒魔盜王系列一樣方式轉玩叢林

魔盜王系列係迪士尼最賺錢最紅的其中一個奇幻歷險電影系列,由2003年的《魔盜王決戰鬼盜船》一路拍到2017年的《加勒比海盜:惡靈啟航》,Johnny Depp成為呢個系列的標記,加勒比海盜系列已經玩「完」,隨之而來係用同一種方式同樣的玩法搞個全新的系列,亞馬遜叢林加上「森林河流之旅」,配合「The Rock」狄維莊遜(Dwayne Johnson)同「Mary Poppins」艾美莉賓特(Emily Blunt),又想建立一個全新的《幻險森林奇航》(Jungle Cruise)系列電影,反正就係加勒比海盜的森林版,迪士尼係咪充滿創意呢?堅的,可以反轉由迪士尼樂園遊樂設施「森林河流之旅」拍返套戲出來,都係全新創意之舉。

 

 

呢套由迪士尼樂園遊樂設施「森林河流之旅」改編而成的全新電影《幻險森林奇航》(Jungle Cruise)。將會排係明年暑假黃金檔期上映。玩法同方式大家都應該好熟悉,由Johnny Depp轉做Dwayne Johnson,可唔可能又一次大熱接棒《魔盜王》(Pirates of the Caribbean)電影呢?大家睇睇條預告片睇下你覺得同《魔盜王》系列有無得比較!

 

為左接力《魔盜王》,迪士尼為《幻險森林奇航》足足花左三年的時間去寫作一個合適的劇本,創作一個全新系列的熱帶森林大冒險故事。電影講述飾演科學家Lily Houghton的艾美莉賓特發現左係亞馬遜熱帶森林當中有一棵樹,而呢棵樹擁有獨一無二的治癒能力,於是便展開這次尋樹旅程。當時她找來飾演船長Frank的狄維莊遜協助,聯同她的弟弟McGregor Houghton前往叢林,解開呢個神秘的傳說。

 

《魔盜王》最重要的係咩野?劇本?特技?都唔係呀,係Johnny Depp呀,強石Johnson夠唔夠料開拓一個電影宇宙先??