文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 03 Dec 2019
【唔好講笑】德國耳機Beyerdynamic話會出Tesla Cyber​​truck T1 Cyber​​特別版耳機

德國耳機音響品牌Beyerdynamic剛於上週通過官方Twitter向外宣佈左一件震驚全球的新耳機,引來世人注視。產品不似預期也同公司一直秉行圓形的設計理念不符。佢地聲稱該新型設計靈感來自今期流行的Tesla Cyber​​truck電動貨車,新世代設計,你鐘唔鐘意?到底係國際級抽水定真係會推出特別版T1 Cyber Special Edition耳機,全世界耳機迷都同問當中,相信真正推出肯肯定熱賣!



如果你係Tesla粉絲,這是你的新耳機。 耳機的設計超正,好很Cyber​​punk,真係全球讚好(劣評),當然好多人無法相信這是真事。Beyerdynamic Cyber​​punk耳機採用不銹鋼和Tesla技術製成的三角金字塔設計。  根據條Twitter推文,Beyerdynamic承諾提供出色的音質和堅固耐用的設計,講到明耳機堅不可摧。他們提到:“有保證的聲音,不銹鋼外殼,完全牢不可破……”。



不過,Beyerdynamic尚未透露T1 Cyber​​punk耳機的推出日期和定價細節。由於Beyerdynamic承諾提供出色的聲音性能和持久的不銹鋼製造質量,因此如果真係推出價格相信都一定貴過其他耳機。

靈感來自Tesla Cyber​​truck的Cyber​​punk耳機Beyerdynamic T1 Cyber​​特別版,有趣的仲有另一間大廠Audio-Technica都走去Forword內文,仲表示:“三角形也為我們帶來很大的呼求。”。無論單野真真假假,Tesla架新車搞到網絡同耳機的社交媒體相當熱鬧,報導成功得到好大的討論。

如果真係推出,大家會唔會去搶購,不銹鋼三角形耳機簡直就係隨身武器, Beyerdynamic呢個玩笑開得好大好引人入勝,你夠膽出實有人買。