文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 05 Dec 2019
【鐵金剛007】 第25部特務電影始祖《007生死有時》終撥開雲霧見預告

鐵金剛007系列第25部《007生死有時》經歷一波三折之後終於成功推出第一條預告片,今回電影立於傳統和創新之間,有兩位邦女郎和一位占士邦未來黑人女接班人《Marvel隊長》中的女飛行員Lashana Lynch,還有奧斯卡影帝Rami Malek做大反派登場以及電影背後總總波折,足夠為被譽為最佳占士邦Daniel Craig最後一次擔正寫下不完美但可接受倘有改善空間的007新經典。如果你睇哂25套,你一定係經典的Bond粉BNO的持有人,你可以過去陪Daniel Craig退休,恭喜!

007最重要係咩野?唔係Bond呀,係女呀?好父權嗎?你去睇神探俏嬌娃囉?咩都唔講住,只講邊位占士邦女郎,今次有兩位,其中一個係史上第二位重複登場的占士邦女郎法國女星Léa Seydoux,佢居然可以冧莊再出場,打破007電影57年的慣例。而另一位全新邦女郎就真係要特別推薦,超索爆嘅新世代古巴裔女神 Ana de Armas。

在 Instagram 查看這則帖子

I can’t wait for the world to meet Paloma in @007 #NOTIMETODIE !

A N A D E A R M A S(@ana_d_armas)分享的帖子 於 發佈

《007生死有時》係Daniel Craig的占士邦隱退之作,而電影可能係占士邦電影史上最多災多難的一部電影,除了電影準備期超越一般的長、導演Danny Boyle退出以及編劇全部換人之外,Daniel Craig本人也在拍攝時整傷腳踝導致停工、片廠也因發生爆炸意外炸傷工作人員等多災多難。除了意外不斷之外,呢部電影的製作規模也較以往的007電影更為龐大,據報《007:生死有時》的製作預算約為 2 億 5000 萬美金,比 2015 年的《007:鬼影帝國》仲要高出 500 萬左右,是整個系列預算最高的一部作品。如果票房有咩差池相信亦都係蝕得最甘嘅一部。



預告當中除左睇到兩位邦女郎外,仲可以見到大大隻早傳係下一代占士邦接班人,《Marvel隊長》中的黑人女星Lashana Lynch,佢今次戲份都好重下、另一個隆重期待嘅係由奧斯卡影帝Rami Malek飾演的大反派角色!顯然今次好多人會關注電影中係唔係真係會「賜死」占士邦007,等Daniel Craig正式退役,因此大多數嘅占士邦迷都係以一期一會嘅心態,最後一次入場支持007占士邦入子彈,下一套,多數人唔認為有,有都唔會再係個回事囉! 

《007生死有時》的故事概要:

《007生死有時》故事描述情報員占士邦退役後,在牙買加享受著平靜生活。 但當中央情報局的老朋友費利斯·萊特出現請他協助時,這短暫的平靜也隨之結束。他的任務本是去營救一個被綁架的科學家,卻發現一個神祕的新型態科技犯罪組織,也讓自己身陷危險之中⋯⋯

2020年4月最後一次一期一會嘅《007生死有時》, 作為特務電影嘅始祖大家一定唔可以錯過。車都係另一件007迷唔可以錯過的正野!




廷伸觀感:《007 No Time to Die》新片段 DB5機關槍Donut掃射超爽快