文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jan 2020
【殺菌耳機】Philips運動無線耳機衛生防護功能貼心涼爽健康制霸

古語有云,想要生活好勿買飛利浦,然而飛利浦的品牌和產品依然能夠立足世界,證明必有其生存之道抗衡遠古智慧。飛利浦推出的耳機又有咩能耐和特長,旗下的運動耳機SH402就有舒適冷卻凝膠,讓耳罩畀你冰爽效果,除左透氣舒服,做完運動耳機仲可以為你降溫,而另一款全新的Philips ST702真無線耳機仲「堅」,疫區都可以用,佢有超防護衛生的機能,叉電盒自帶UV紫外線殺菌功能,而家世代真係好貼心重要,跟埋口罩同眼罩帶住Philips自動殺菌清潔耳機,疾病防控跑步健身千萬個放心,呢種貼心係其他品牌無畀到你,所以想要身體好認住飛利浦耳機。

無錯啦,飛利浦的耳機就係有比人地做得出色的地方,而唔係耳機音色上,耳機外型上,耳機防噪上同其他品牌競爭,佢能夠做到的是平實中的穩定,人有我有的基本性能再加上比別人更貼心的獨有機能,運動耳機SH402除左輕便175G重可以長時間用,合符人體功學的設計加上別具心思的矽膠材質的頭墊貼身舒適,仲有上面提過的冰涼透心冷卻凝膠耳墊,聲稱可以幫助你皮膚降溫三到五攝氏度咁誇,做運動真涼快,當然還有扁平折疊便攜式設計,具有IPX4防濺和防汗功能。電池續航時間為20小時,十分鐘快速充電即可以播放兩個小時的基本野。用家可以選擇「帶氧藍」和「舉鐵黑」兩種顏色耳機。

除左頭戴式的耳機,其實我最想特別介紹的係其下最新Philips ST702真無線耳機,因為近期世界流行衛生防護,相信全世界的人都特別有衛生意識,記得記得記得,洗手洗手洗手原來係至理名言,能夠自行清潔衛生的Philips ST702最適合時人,主要是其獨有叉電盒,內置紫外線殺菌消毒燈,可以為耳機殺菌消毒,保證時刻衛生。當然除此之外,佢同其他飛利浦耳機一樣,都係綜合能力出色,面面俱圓,人地有的佢地基本有,標準電池續航時間為6小時,另外外加叉電盒的12個小時的使用時數。15分鐘的快速充電即可提供個半鐘緊急應用。ST702入耳式耳機仲具有IPX5防水和防汗功能,使用6毫米驅動單元,並包括用於控制音樂和通話的觸摸控件。



想要身體好認住飛利浦耳機,時刻洗手日日清潔記住耳鼻喉相通,衛生乾淨最重要,清潔為上考慮下Philips ST702啦。