文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 10 Jul 2020

作為著名殿堂級Rap歌手及製作人,Kanye West較早前高調宣佈將會參與角逐今年11月舉行的美國總統選舉。對於West參選,Tesla創辦人Elon Musk在Twitter上表示全力支持,但最新消息卻指佢有意反口唔再支持West。

Musk在最新嘅訪問中表示,自己已經刪除在Twitter上支持West嘅言論,因為佢覺得雙方嘅分歧原來比想像中要多,即使West此前曾表示如果佢勝出的話,會讓Musk管理美國太空總署NASA。

Musk今次突然改變主意,主要係因為對於West嘅想法並不同意,其中包括West支持反墮胎及反對人們接種疫苗,特別係West在2月嘅時候身中「新冠肺炎」,但卻拒絕接受疫苗,因為佢並不信任疫苗。

而對此參選美國總統一事,West至今仍然未有提交任何競選總統所需嘅文件,因此究竟佢參選會唔會只係講下,仍然係未知之數。