文:MenClub 摯樂  圖:MenClub
POSTED ON 13 Jul 2020
【完美改革】美國Klipsch全新T5 II真無線耳機 X F1McLaren 特別版

美國影音大廠Klipsch上年伙拍一級方程式賽車麥拿侖車隊(McLaren)簽署左多年的贊助合約後,如今新出的耳機都會配有McLaren 特別版,8月Klipsch即將推出真無線藍芽耳機T5第二代就有F1 McLaren 特別版,T5第一代最出色的係佢貌似Zippo打火機特式耳機盒,今代全新改良更細小更舒適更好聲普通版依然有靚靚耳機盒,其實比我選擇,我唔會要McLaren版,我覺得Zippo打火機式耳機盒靚好多!


2019年Klipsch推出的T5真無線耳機相當成功,成為潮人最愛的耳機之人,尤其個耳機盒醒目醒神,估唔到咁快就推出改良的新T5第二代,八月初上市,包括T5 II(199美元),T5 II Sport(229美元)和T5 II Sport McLaren版(249美元)三個版本。自然作為麥拿倫車隊合作夥伴,一定力推特別版,其實賣樣來講,金屬仿Zippo打火機好樣定McLaren 個運動箱型仔?總之賣聲來講Klipsch絕對好聲!


話明第二代,改良的地方都唔少,Klipsch完全重新設計左耳機,尺寸縮細而左25%,讓耳機更貼服耳道,完全提高舒適性。同時改革新的天線設計加強藍芽連接質量,內置全新驅動器和震膜可以改善音頻質量,加左一個方便好用的透明模式,可讓您毋需除低耳機都聽到周圍的聲音。T5 II的防塵防水等級達到IP6,比舊款更高級別。Klipsch可以在藍芽連接狀態下將電池壽命保持係8個小時,另外仲可以充電3次。用家們最喜愛的耳機盒類似Zippo的外殼依然保留,而相信呢個係T5最好入手原因之一。加入咗咁多改變實際上T5第二代完全係一個新設計耳機,Klipsch仍然將價格保持係舊代定價199美元。全新Klipsch Connect應用程式提供八種語言版本。通過程式用家可進行產品更新,EQ調整,快速入門指南,故障排解,了解電池狀態以及聲音透明度控制等等。



顏色選擇方面,T5 II Sport的常規版提供黑色,白色和綠色。仲有McLaren T5 II Sport版,價格只貴20美元。擁有F1運動感招牌木瓜橙和碳纖維配色耳機盒以及無線充電板。想換耳機,唔好忽視Klipsch,比我會買T5 II Sport 打火機型耳機盒版。