文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Jul 2020

夏日熱辣辣,夜晚瞓覺有時真係對唔住啲北極熊都要開下冷氣。不過除咗開冷氣之外,亦可以選擇有涼感嘅寢具,令瞓覺更加舒服!Uniqlo及Ikea就分別推出涼感寢具系列啦!

圖片:截自台灣Uniqlo

先講Uniqlo嘅AIRism寢具,顧名思義就係同佢哋嘅AIRism內衣、睡衣甚至口罩屬於同一系列,使用Cupra纖維,主打涼爽、柔滑、速乾,系列包括四色枕頭套及對應嘅四色床單,床單再分為單人及單人加大兩種大小。咁你問如果你瞓雙人床點算?唔知。實際上你喺香港我都唔知點算,因為AIRism寢具香港未有得賣,台灣就7月17日網上開賣,詳情請去Uniqlo台灣官網睇睇。

圖片:Ikea

如果要講香港買到嘅,就可以睇下Ikea嘅冰涼寢具系列。同主打通爽嘅AIRism唔同,Ikea寢具使用凝膠表層以及尼龍纖為等「不是隨體溫變暖的物料」,令你一瞓上去就Feel到涼,瞓耐啲都冇其他物料咁快熱。而且系列比較全面,包括枕頭 ($349)、枕頭保護套 ($199.9)、床褥墊 ($1,490)、床褥保護套 ($699) ,仲有涼被 ($499) 同冷氣被 ($299.9)都有!