文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 06 Aug 2020
【音樂整合】Google放棄 Google Play Music轉移全力谷 YouTube Music 

隨著Google整合串流音樂實力,力谷 YouTube Music ,低調到無咩人理的 Google Play Music 正式壽終正寢,Google 公布服務將轉移到 YouTube Music,10月份完全終結 Google Play Music 完成歷史過渡,以後所有付費用家和功能會被轉移去 YouTube Music,算得上係Android用家串流音樂的新世代消息,你無聽過無理過 Google Play Music同YouTube Music?正常呀,Google係串流音樂世界還需努力!



根據Google 公布服務轉移的時間,由 2020 年 8 月起就唔可以透過 Google Play Music 購買音樂,10 月開始終結服務,而到了 12 月全球就完全關閉整個服務,提一提用家們必須係12月前備份好自己放在上面的檔案。



Google Play Music 話 Google 保證會先讓付費用家提前做好準備,係幾個月前就開始輔導同提醒用家將 Play Music 的資料無痛轉移到 YouTube Music,只要點選轉移按鈕,就可以將歌曲、播放清單、創作者、專輯、已購買內容等通通加入 YouTube Music。另外 Google 也開始發送email通告服務關閉消息以及備份轉移措施。


有付費訂閱 Google Play Music 的朋友,Google 會係服務終止前結束訂閱收費,而出廠系統為 Android 10 之後版本的新手機,都已經內建 YouTube Music 取代 Play Music 。提一提大家備份真係好重要,尤其係你的珍貴回憶同相片、影片等放左上社交媒體的紀錄,你未必估到未來會有咩野社交媒體忽然玩完或要退出市場,未必有時間畀大家作無痛一制轉移,自己睇路先將重要的備份好!