文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 12 Aug 2020
【你控告我反制】蘋果AirPods無線耳機被告侵權案反制提反控訴

世界上的專利侵權案就好似「愛回家」連續劇,像極了愛情。上個月美國耳機大廠Koss就向蘋果提告話Apple 旗下 AirPods、Beats 無線耳機無線連接技術侵權,今日蘋果的反擊係我訴告你的訴訟,蘋果話我無侵權但告你違反保密協定!總之贏官司得賠償,先過三關打贏蘋果法律團隊!商業社會堅過《半澤直樹2》!


耳機廠Koss指控蘋果侵犯旗下無線耳機技術五項專利,主要同無線傳輸有關,不過蘋果的法律團隊都相當強大,你告我,我反擊,除左嚴正否認外,仲加控告返你Koss違反雙方簽訂保密協定,正式提出了反控訴。


介紹返Koss成立於1958年,係世界上第一個「立體聲耳機」即掛耳式耳機的製造商!根據網媒 Patently Apple 報導,係 2017 年 Koss 搵蘋果討論無線專利授權相關事務,當時討論的範圍好廣泛,不過 Koss公司堅持要蘋果簽保密協議,以確保雙方日後討論的技術任行專利都唔會產生訴訟。不過故事的發展就係Koss話蘋果侵權偷用佢無線技術。


蘋果於是出絕招公開Koss主動簽過保密協議,當然清官難審商業事,到底邊個真邊個假,份保密協議係咪蘋果陰佢一鑊 。呢度係法庭,唔係用眼做證據,加洲法院將會審理呢個反控訴違反保密協定案,然後原本單 蘋果侵犯版權,德洲法院好可能會等埋 法院判決結果先至再繼續Koss提出的控告,關鍵在於如果蘋果贏左反控告的違反保密協定案,Koss基本上就輸哂!


呢單野話比大家知,法律多變非常好玩,不過通常團隊愈大錢燒愈多,贏面就愈大,美國的遊戲規則雖然公平公正公開,都通常都係窮人含恨 。當然Koss都係耳機界阿公,爛船都有三斤釘都唔係小i機械人之流!不過無論結果係點最後用家都係會買返 AirPods、Beats 無線耳機。