文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 13 Jan 2021
【未來經濟】Bitcoin經歷一場大跌英國FCA話可能會血本無歸

Bitcoin曾經被認為係黃金以外最保值的投資之一,如果要走難就應買比特幣咁話。不過呢個神話似乎有爆破之勢,近期比特幣由四萬二高位大幅回落,仲兩日暴跌兩成,連英國金融監管局(FCA)都發出警告,呼籲投資者做好心理準備會輸哂「血本無歸」(lose all their money)。

FCA指出知道現時有部分公司正提供加密資產投資,或加密資產資產有關的借貸或投資,佢地強調對於投資者而言,這些與加密貨幣資產相關的服務和產品極具複雜性,當中風險並非普通投資者能夠理解,亦無法保證投資者可以將期變現,如果投資這類產品,投資者應該有心理準備會輸清所有金錢,要有"Total Loss"的覺悟。

其實比特幣本身就好似一場泡沫。比特幣價格從上年3月低點3867美元上漲至今,升幅已超過900%。不過炒作就是炒作如今價位已高到完全泡沫化。只短短兩日整體虛擬貨幣市值僅剩 8,800 億美元,遠低於兩日前的 1.08 兆美元。不過截稿時比特幣價位又升返少少暫時寫文一刻報$ 34,606.1,會唔會"Total Loss"就睇你點睇,可能Bitcoin潛力真係未到頂都唔奇。