文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jan 2021
【榮耀轉生】國產Honor View 40第二季度預載Google應用程式回馬攻歐洲

華為被美國商務部商嚴厲制裁之後,去年11月成功將旗下手機品牌系列Honor作業務分拆,拆伙後Honor唔再受美國制裁華為所束縛,可以華麗轉身同美國企業營商,最新消息指出Honor即將浴火重生喺海外市場推出全新手機並且預載 Google 服務,唔駛再用華為AppGallery,名正言順打國際戰線將剛剛將中國市場新發表的 Honor V40改名 Honor View 40安排第二季度率先歐洲市場推出,睇嚟Honor將會係中國的榮耀外國人新寵。



Honor 子品牌的業務拆售之後,自然唔駛再禁絕於 Google 的服務,最新消息指 Honor 今年係中國以外市場上市的新電話都會重新預載 Google 服務支援 Play Store 等 Google 服務。Honor於2020年11月成為一間獨立公司。由於Honor不受禁令限制,因此獨立後一直重新結連同合作夥伴及供應商的關係。據報如今榮譽正致力於增加對GMS的支援以便以新機Honor View 40一舉帶頭反攻國外。


Honor View 40規格預計同 Honor V40類同,不過將會係重回歐洲甚至美國的試水溫之作,一但成功可能就證明中國係特朗普時代面臨的艱苦重圍即將放鬆正式重回正常發展新階段。