文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jul 2019

《冇警時分》、《屍殺列車》、《古惑仔之隻手遮天》、《古惑仔:江湖新秩序》,四套好戲一晚上演晒!此如亂世,普通小市民陷入一片驚慌,取消一切晚間活動,以自我宵禁方式尋求一刻安全。除了留守家中,小市民還有甚麼可以做?

練武做運動

養兵千日,原來真係用在一朝!如果細個有學功夫,如詠春、空手道、抬拳道等,當無啦啦成為追打目標時,都叫做有幾招旁身,知道點保護自己!不過,而家去學都未遲,既可以保護自己,又可以保護身邊人,唔得閒學,都起碼要保持做運動,練好強健體魄,練好肺容量,有事時走都走得快些

學習急救

其實基本急救常識,應該要全民皆識,莫講話今時局勢,隨時大派用場,救人自救,平常日子懂得急救,屋企人食飯哽咽可以第一時間施救,街上遇到途人心臟病發可以伸出援手。唔好睇少急救,黃金3分鐘是至為重要。

努力搵錢

小市民不是名人,沒有甚麼影響力,不會上台亂講兩句就會影響到其他人跟住做,所以小市民好難改變現況。因此,小市民只可以自求多福,為自己儲備更多資源,在危難時都叫有條後路。最簡單及有效做法就是努力搵錢,雖然錢解決唔到所有問題,但確然解決到好多問題,有錢起碼可以諗移民呢條路,況且有錢也可以做更多事,提供更多物資,幫己幫人。

各自爬山

積小才可以成多,小市民沒有名人的影響力,但都各有才能,身懷絕技,不妨在自己的範疇上做點事,哪怕只是一點點,例如跟家人解釋現況,和朋友傾訴互相鼓勵,站出來給予支持,留個言給別人一些溫暖,星星之火,也可燎原。

(以上言論只代表本人立場)