文:MenClub 玄火  
POSTED ON 26 Sep 2019
呢場波之前,車打芝士(Cheddar Cheese)一定出名過高車士打;呢場波之後…可能都係車打芝士出名啲,但起碼有人嗌得出高車士打個名!

奇跡生還

英格蘭聯賽盃第3圈爆出大冷,乙組仔高車士打Colchester United主場面對上季歐聯亞軍熱刺,排名相距70位,前者總身價只有310萬歐元,後者達到9.8億歐元。結果熱刺控球率有75%,射門19次,圍攻90分鐘都入唔到波,比數悶和0:0。互射12碼Lucas Moura和Christian Eriksen宴客,高記險勝4:3晉級,繼上一圈淘汰水晶宮後,連續兩場對英超隊皆奇跡生還!

9人免費

高車士打從未升過上英超,最威是踢過兩季英冠,盃賽歷史也不甚了了。而且11名正選之中,多達9人是夏天免費午餐,射入致勝12碼的Tom Lapslie是剛在專科院校畢業的大學生,全隊身價最高、由劍橋聯加盟的Jevani Brown也僅僅值30萬鎊,只是大部份熱刺球星的零頭,而且呢位人兄仲要在射12碼時貪玩Panenka被撲出,差點成為千古罪人。

陣容唔差

熱刺作出10個變動,17歲的Troy Parrott和20歲的Japhet Tanganga齊齊首次披甲,今季被冷落的Eric Dier同樣首次上陣,但陣容也有Lucas Moura同Dele Alli,之後也派出南韓虎孫興民等主力,咁都輸,根本無藉口,只能怪自己渣、無狀態、唔識射!

賭仔喊晒

普捷天奴自從2013年登陸英超,由修咸頓教到熱刺,從不輕視低組別敵人,過往18場盃賽從未輸過,直到呢日終被高車士打終結不敗身。唔止呀,熱刺累人累物累街坊,外國有個賭仔同日花了1鎊,串了20支球隊過關,本可獲得1.3萬鎊,奧地利盃、阿根廷丁組同英格蘭業餘聯賽都過到,獨獨大「熱」倒灶。

6年輪迴

山水有相逢?2013年7月19日,熱刺作客高車士打的季前熱身賽,當日有份上陣的球員包括Hugo Lloris、Harry Kane、Jermain Defoe等,最終悶和0:0。好衰唔衰,當年熱刺社交網死要面發文:「抱歉,我們在高車士打遇到技術性問題。」6年後輸波就被網民拖出黎翻兜,醜到面爛。但我最想知當年的小編係咪仲做緊,會唔會已經升職到做IT阿頭。