文:傑克  
POSTED ON 23 Dec 2019

轉眼間,安心事件已過了8個月,當日被全城狂鬧的女主角心穎,近日都已經「反思」完畢返左來了,或者她以為過去半年香港發生了那麼多事,她這件小事應該被網民忘記了吧?結果,大家都有眼看。所以話偷食呢家野,開心完可以好麻煩,大家偷食前真係要諗清楚。

一拍三散

一次不忠,百次不用。偷食過一次,真係好難讓人相信不會有第二三四次。所以,偷食被揭發,通常連份「正餐」都冇埋。看看心穎欲與馬明重修舊好,但看來馬明心早已死,傳聞與詩詠一齊的機會更大。所以,決定偷食的話,請先有心理準備與愛人分開,因為世間上不會有幾多個像Sammi咁大愛,在神愛世人的感召下,可以原諒你。

一世留污

一子錯,滿盤皆落索。有些錯誤,一旦犯上了,真係好難當無事發生過。尤其是有關感情上的不忠,做錯一次就必定一世被標籤為賤男盪女。你看雖然事隔了大半年,當中香港又發生了那麼多事,但心穎回港也立即被網民瘋狂唾罵就知。所以,有膽偷食,就要預左被人唱足一世。

重建需時

知錯能改,善莫大焉。殺人放火者,坐完監之後都可以重新做人,偷食又並非一定罪無可恕。心穎主演的劇集被抽起一陣之後,早排咪一樣放行,她本人在外地過一過冷河之後亦夠膽回港,重有傳話可能會重返幕前。不過,做了錯事想洗底,都唔係講咁容易,真係要接下來嗰幾廿年都不要行差踏錯,先可以慢慢重建番別人的信心,代價都唔細。

留下手尾

一石擊起千重浪。有時候,唔好以為偷食好好玩,大不了被另一半發現,最多分手收場。萬一偷食對象係情場騙子,偷食完之後借機勒索,又或者你當是偷食,人家對你卻痴心一片,開心完之後死纏不放,到時唔係話食完就算,留低一連串蘇州屎,都有排你煩。