文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 29 Oct 2020

曾經大大聲喺網上Share「Fight for freedom, Stand with Hong Kong」嘅火箭總經理Morey,較早前自動辭職,明顯就係因為佢得罪左中國14億人,所以NBA絕對應該要跪低趕絕咁離譜嘅Morey。

Credit: Getty Images

點知隔左幾日Morey竟然宣佈同76人簽約,成為佢地嘅籃球事務總裁,完完全全係唔比面中國,仲要大大力咁打中國網民嘅面,實在係令人一吐烏氣,呀唔係,係一肚氣先真!

據知今次Morey同76人簽5年約,大佬係5年長約呀,實在係完全唔將中國放在眼內,當日Morey辭職嘅時候我地嘅央視大大聲表示:「任何企圖傷害中國人民感情的言行都要付出代價,希望莫雷先生一路走好。」真係走左幾日就走完左,人地Morey又要辛苦工作啦!

我地嘅中國網民對於Morey咁快搵到新工都無眼睇,仲話人地根本唔將中國放在眼內,只有佢地自己認為自己好重要....拿說話就唔可以咁講啦,NBA都係要為左人民幣而跪的,Morey留喺NBA賺錢咪又係賺緊人民幣,係咪咁講先?