文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jan 2021

「籃球之神」Michael Jordan基本上被公認為NBA歷史最出色嘅球員,就算你唔同意呢個講法,你都一定會同意Jordan係NBA歷史最出色嘅得分手,客觀數據上起碼佢曾經10奪年度得分王,係NBA歷史第一多。

要知道Jordan在公牛13個球季,加埋巫師嘅兩個球季入面,佢場均得分最低嘅一季都有20分,講緊嘅已經係佢喺NBA生涯嘅最後一年,所以如果有人同你講,Jordan場均只有16分,我諗應該無人會相信。

不過世界上真係咩人都有,作為歐洲著名籃球教練嘅Bozidar Maljkovic,就揚言如果Jordan到歐洲打波,佢將只會係一名普通球員,場均16分左右。

呢位曾經帶領歐洲球隊4奪歐聯冠軍嘅教練,此番言論令唔少人嘩然,當然極多人不認同,要知道Jordan當年喺NBA面對緊嘅防守絕對係地獄級別的,但佢仍然可以場均30分左右,試問有幾多人可以做得到?

不過其實從另一邊睇,歐洲籃球一直更重視團隊,個人籃球並不適用,所有嘅話事權一定喺教練身上,所以肯定唔會出現超級球星效應,即使個人能力出眾都需要考慮整個團隊,如果Jordan在歐洲打波,相信佢嘅場均得分一定不及NBA高,但只有16分? 相信應該不可能吧。