文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 15 Aug 2019

中國內地同胞極愛名牌之餘,對知識產權之薄弱,又係世界有名。繼山寨到衝出國際的「Supreme Italia」、「Supreme NYC」後,於上月位於深圳開業南山區文心六路就開設了名為「Supreme Tea」的潮流飲品店,Supreme味嘅奶茶,連喜茶都要行埋一邊啦!

大概於七月開店的「Supreme Tea」,無論由外觀視覺到裝修,均以Supreme經典 Box Logo為出發點。其中大家趨之若騖的Supreme茶杯、員工制服,甚至牆上的滑板等,唔知美國Supreme創辦人James Jebbia見到會騮定會笑。

大家可見到店方將RipNDip的中指貓、Simpson等角色加到Supreme攬枕之上。

剛於上月遭中國撤銷註冊商標的Supreme Italia,創辦人Michele di Pierro在當時強調「我們的成功並不是建立 Box Logo,而是商品的質素。」唔知呢杯Supreme Tea又如何呢?


據Highsnobiety報導,店鋪以 SUPREME TEA、Devil Coffee Milkshake 與 Hip-Hop Ocean Milkshake 三款飲品最受歡迎,而價錢由$18人民幣到$38人民幣不等。


Supreme Tea
深圳市南山區文心六路保利文化廣場 A 區二樓 A2-26