文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 13 Jan 2020
2020年來到,回顧對上10年的話,adidas推出的BOOST緩震技術,無論回彈力及舒適程度一絕,可以話係adidas呢十年波鞋嘅技術關鍵。而BOOST由跑鞋、籃球鞋到行街波鞋均無所不包的情況下仲可以點應用?今次adidas就將BOOST移植到另一款舒適十足嘅鞋種「拖鞋」之上,究竟舒適+舒適會唔會變做更舒適呢?

今次adidas Originals就以adidas更簡約的拖鞋款adilette為藍本,將原本的塑膠搭帶換成皮革製作,而整個拖鞋鞋底部分則採用UltraBOOST 20中底,相信緩震及彈性比起一般膠拖鞋厲害得多!


千祈唔好睇睇少拖鞋的流通度,因為舒適方便性,近年不少品牌落重鎚推出一些用料製作比較高級的拖鞋,而今次這對adidas BOOST adilette外國定價$60美金,幾百蚊對BOOST拖鞋,其實都幾抵著。