文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 18 Dec 2019
丹麥Jabra Elite 75t真無線藍芽耳機第四代小改大進步

望住身邊Jabra 紅色藍芽無線耳機, 好快又一年過去, 近日Jabra又推出全新一代真無線耳機Jabra Elite 75t,其實Jabra Elite真無線耳機已經出到第四代,即係有四年的進步週期,而丹麥Jabra實際上是最早一間投入真無線耳機市場的個人及專業通訊音響品牌,所以其技術同經驗都係市場上最成熟嘅一個品牌。 其實上一代嘅Elite 65t已經十分好用, 再改善嘅空間又有幾大呢? 起碼就改善咗電池續航力,更理想貼耳舒服設計同強化降風噪通話體驗, 都係嗰一句如果要買一個真無線耳機,Jabra 肯定係呢方面嘅專家。

丹麥Jabra擁有150年的卓越音響工程經驗,近幾年係真無線耳機研發成績斐然。好多專業嘅通訊公司都開始轉用Jabra的專業級通訊耳機系列, 我個人認為佢最強大嘅地方係通話嘅能力, 真無線耳機最難的其實不是聲音聽歌質素,唔係連接唔係外型,而係作為一個電話唔會做輔助,係任何地方講電話通訊對話,對話的能力要完全同就咁拿住電話通話一樣,其實這要求好基本,但當你試十個真無線耳機好多都無法達標。試真無線耳機最合適的場所係地鐵或小巴,能夠完全家駕馭呢啲場所嘅耳機才是真正真無線藍芽耳機。你唔信咁簡單的任務唔係個個做到?朋友你太年輕啦



丹麥Jabra Elite 75t耳機的通話能力就保證提供卓越的通話和音樂體驗。75t提供四組咪高峰技術加上Jabra最新的降風噪功能,提供最佳的通話體驗,讓用家係繁忙街道或地鐵內外,都可以順利接聽電話。與此同時,耳機充電盒上特別添加磁力,增強耳機易用性。Elite 75t另一個優點係配備最理想的耳塞形狀和尺寸,加強佩戴舒適度。耳塞通過廣泛測試,確保用家無論進行什麼活動,耳機都能牢固繫於耳上。無論點跑點跳都唔會鬆脫掉下合乎人體工學的形狀,佩戴時更舒適,可享受耳機如無物的音樂和通話體驗。

Elite 75t 備有7.5小時電池續航力,配合充電盒更能使用長達28小時。呢一代終於轉USB-C快速充電。新一年今代其中一個科技焦點應該係粵語版手機智能助理嘅興起,香港用家可即時連接到Alexa**, Siri® or Google Assistant™,快速獲取他們需要的信息 – 如設立約會、尋找附近活動,或閱讀信息以藍芽5.0將耳機無縫連接到他們的智能手機。

 


同上一代一樣,Jabra Sound+ 應用程式繼續讓用家自行選擇語音助手、自訂音樂均衡器、自設環境噪音收聽量(HearThrough)、調整通話體驗,及追蹤電池電量等。應用上方便貼心簡單易用。Elite 75t配有鈦黑色和米鉑色兩種顏色可供選擇以滿足不同用戶喜好。 都係嗰一句如果你想買一個專業好用實際嘅真藍牙無線耳機,每年我都個人推薦一次Jabra Elite 系列。


 

Jabra Elite 75t 售價為港幣1,399元。