文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 24 Dec 2019
韓國Samsung Galaxy Buds 2耳機圖紙曝光主動降噪迎敵

喺手機嘅世界蘋果最大嘅敵人同對手係邊一位?難道喺全球趨之若鶩嘅華為,呢一刻就全世界而言,答案暫時仲係韓國Samsung,咁蘋果有 AirPods Pro,三星又有無可以對戰的耳機呢?如果以過去的GalaxyBuds表現嚟睇,就輸到貼地,Galaxy Buds低處未見低,不過Samsung可能知恥近乎勇,下一代的 Galaxy Buds 2近日專利曝光,係初代的大改良版而且同樣加入主動降噪功能,看來Galaxy Buds有雄心年初推出作最終極搶灘反攻,不過同蘋果比較前不如先殺低Huawei FreeBuds 3再講啦!Samsung無線耳機令人期待但注定路難行……

年頭,韓國Samsung隨住 Galaxy S10手機發佈同時推出 Galaxy Buds無線耳機,被譽為最適合Samsung手機用家使用嘅無線耳機,如果每位Samsung手機用家都買一對,相信已經傲視地球,當然事實就有好多其他因素影響。傳聞三星下一代 Galaxy Buds就快出世啦,耳機外觀近日就終於曝光。軟體開發社群《XDADevelopers》網上週未聲稱從三星 SmartThing 應用程式代碼中發現一款名為「budsplus」耳機動畫,同早前爆料王Evan Blass 洩漏的名稱 「Galaxy Buds+」吻合。資料顯示到Galaxy Buds+ 叉電盒,外觀就同初代的Galaxy Buds分別不大。

如果根據Evan Blass 洩漏消息,Galaxy Buds+ 是以初代為基礎的改良版,新加入主動降噪的功能,另有消息指Galaxy Buds+ 已經通過 FCC 認證,有望於二月份的Galaxy S11發佈中共同推出,相信將會被直接同對手Huawei FreeBuds 3以至AirPods Pro相比較。

此外,《XDA Developers》係代碼中發現左Samsung即將會推出智慧家電,包括有空氣清新機、 雪櫃以及焗爐。將家庭全面智慧化,公司「小米」化。對於新世代智慧型家居來講, Samsung值得你期待。