文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 23 Mar 2020

【唔止平咁簡單】性價比爆燈小米藍芽耳機Air2

我有懷疑到底小米的發源地係咪美國呢?但情報顯示小米產品最先係中國設計推出,係自家人工合成高科技產物,而且仲好很高性價比,如果大家係一個講「性價比」的男人,即無論咩野只要平靚正就係你選擇,咁耳機你一定選擇小米全新藍芽耳機Air2,呢隻新機咩都唔駛講定價港幣469元,有齊所有2400元耳機的功能外貌設計,仲支援Google 助理!人可以有骨氣,但定價來講某程度上小米的才是「正氣」。

如果我而家要買一個藍芽耳機,其實469蚊的小米Air2真係好大引誘,尤其如果你咁不幸又走去試,其實造型設計同外國大型白色品牌好像相差無幾,咁當然有好多其他原因去考慮是否選用一個好的品牌,單用以貨論貨去睇,小米第二代Air相比第一代就已經贏左好多,Air2採用半入耳式設計更加fit耳仔,配戴感更舒適,支援 Google 助理更加係有點意外,仲以為佢只識講「吳儂軟語」。不過同一代一樣佢內置都仲有個「小愛同學」語音助理比你選擇。

小米Air2耳機內置ENC雙麥克風降噪技術有效降低通話時的環境噪音,保持清晰的語音識別以及通話質量。即係話幾舊水就買到一隻降噪耳機。耳機單次續航由1代的3小時提升到4小時,整體續行由10小時提升到14小時。耳機採用14.2mm單元大喇叭以及大複合振膜動圈,聽感更細膩,細節更豐富。小米的應用程式係國際大廠級數,非常好用,簡單清晰易明。

重要的事可以講超過三次,小米藍牙耳機Air2售價為港幣469元。買唔買是閣下選擇,但我要你知道世界有呢個級數的產品賣呢個價錢,我期望物價可以調整調整,未來會有其他廠做到呢個價,平就是皇道。