文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Sep 2020

上星期同大家介紹過,美國太空總署正式啟動「Artemis計劃」,準備於2024年再次將人類送上月球,而且長遠黎講更希望登陸火星。咁成個計劃當然就唔係整支火箭,射班人上月球就完事,NASA最新就與眾籌平台HeroX合作,推出「NASA's Watts on the Moon Challenge」,為月面基地尋找能源方案,以支持人類長時間逗留月面之上,成功者更能獲得500萬美金嘅獎金。

要講到太空中最穩定而又源源不絕嘅能量,當然就係太陽能,但假若要於月面建立基地,就必須要面對月面長達350小時嘅黑夜時段,再加上極端環境,單靠太陽能不足以滿足月面基地嘅要求,所以NASA就公開招募解決方法。招攬分成三個階段,第一階段NASA會公佈一個任務背景,再加三個任務行動,而參加就要因應一個或多個任務行動提出能源分配、管理、儲存嘅方案,經NASA嘅評判審議後,每個任務行動嘅最佳方案可以得到10萬美金,亦有機會進入第二階段建造原型機,第二階段成功再獲450萬美金,然後進入第三階段,就係直接與NASA合作,製造真係會上太空嘅裝備。

資料來源:Hero XPR Newswire