文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Dec 2020

坊間一直有傳Apple將會推出無線頭戴式耳筒,結果Apple於香港時間昨晚突然宣佈推出AirPods Max,果然就係無線頭戴式耳筒。

圖片:Apple

據新聞稿指,AirPods Max每邊搭載一個Apple自家設計40mm動圈單元,「提供豐富、低沉的低音,精準的中音與清脆、乾淨的高頻擴展」,而且每邊都有由AirPods 第二代開始使用嘅H1晶片,「還有獨有的聲學設計與先進的軟體,使用運算音訊技術提供最高品質的聆聽體驗」,亦提供主動降噪、通透模式及空間音響效果。

另外AirPods Max亦會利用光學感測器,知道用家係咪戴住耳筒,並於除下整個耳筒或者抬起單邊耳罩時停止播放。亦有波束成形雙麥克風收音。

圖片:Apple

外形方面,睇圖感覺就充滿金屬感,新聞稿就話AirPods Max採用不鏽鋼頭帶框,框內係網面頭帶,提供支撐性之餘亦可以分散耳筒重量;兩邊耳罩亦可以獨立旋轉以配合用家嘅面形,而軟墊就用「聲學工程記憶海綿,有效製造密封效果」。控制方面就用咗好似Apple Watch嘅實體鍵。電池續航力就有20個鐘。

AirPods Max總共有太空灰、銀色、天藍色、綠色與粉紅色五色,售價為HK$4,599,即日起接受預訂,最快下星期二出貨。但執筆之時去官網Check過,目前最快嘅發貨時間都要10-12個星期。

資料來源:Apple