文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Oct 2019
講起Spring Drive機芯,大家諗起嘅牌子應該係Grand Seiko,精工旗下高級腕錶品牌如Credor、Galante都曾經使用過,最新使用Spring Drive的,就有Presage。

Presage算係較「新」嘅品牌,因為一直都是日本國內限定,到2016年先推出國際市場,短短幾年間以經典但唔老土嘅設計加上日本造功而站穩陣腳。最新推出的「Spring Drive」系列,顧名思義就係用咗Spring Drive腕錶,咁但咩係「Spring Drive」呢?好簡單咁講就即係透過主發條提供動力推動指針,同時以集機械能、電能、電磁能於一身的的「三能整律器」調節發條鬆開嘅速度,得出嘅結果就係準,同埋順滑移動嘅秒針。

而Presage使用的5R65機芯,同Grand Seiko所用的9R65機芯其實係一模一樣,每日誤差只有正負一秒,兩者只有加工上的區別。

講完內在就講下外在,Presage Spring Drive使用由工匠橫澤滿及其同事製成嘅琺瑯錶盤,八點鐘位置有動力儲存顯示、三點鐘有日期,40mm錶殼就使用塗上超硬塗層嘅不鏽鋼。整個設計風格來自曾經與Seiko多次合作,於2013年過身的日本設計師渡邊力,整體簡約而著重細節,無過多裝飾,追求「永恆價值」。

Spring Drive 機芯5R65 (SNR037, SNR039)

驅動系統: 自動上鍊

動力儲存: 72 小時

精準度: ±1 /日差(±15 /月差)

寶石數量: 30

 

規格

不銹鋼錶殼和超硬塗層錶帶

琺瑯錶盤

弧形藍寶石水晶鏡面經防眩塗層處理

透視錶背

直徑: 40.0mm

日常生活防水100

抗磁: 4,800 A/m

Cordovan 錶帶 三折按壓式錶扣

建議零售價: HK$34,800