文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Nov 2019

男人戴貴錶係地位象徵,亦代表我哋對機械構造嘅推祟,但心底裏總有個大細路嘅我哋,有時都想擁有一隻純粹「好玩」嘅錶滿足自己。而如果你鍾意玩大富翁同GTA,咁以下呢兩隻由Undone X Monopoly,再Featuring 美國畫家Stephen Bliss嘅Moneyman系列就應該啱你啦!

要介紹呢兩隻錶有咩咁好玩,就要先介紹佢個名入面嘅三個單位。Monopoly大家好熟悉我就唔哂口水;Undone就係2014年成立嘅客製化腕錶製造商,容許顧客自行組裝配件,近年廣受好評;至於Stephen Bliss就係一位美國插畫家,曾經於2001~2016年為著名遊戲製作商Rockstar Games工作,大家熟悉嘅《GTA》、《Red Dead Redemption》等遊戲插畫就係出自佢手。換言之,呢兩隻Moneyman就係由Monopoly授權、Stephen Bliss設計、Undone製作嘅聯乘作品。

咁又有咩咁特別呢?首先留意兩隻錶上嘅「大富翁叔叔」唔再係善男信女,恤衫之下著住避彈衣,手上亦拎住兩把「美金槍」。「The Benjamin」靈感來自$100美金,米黃配綠正正就係美金嘅顏色,個名亦係指$100美金上嘅人像,美國前總統Benjamin Franklin。錶面上以Monopoly嘅註冊編號「偽裝」成美金的記認號碼,下面嘅簽名就唔係美國財長,而係Stephen Bliss本人嘅簽名。「The Godfather」就走黑金幫會風,相較「The Benjamin」低調得多,低調到個「大富翁叔叔」射緊出黎啲銀紙,係刻上去兩個小盤錶之上,要以特定角度先睇到。機芯方面就用上Seiko出嘅VK64石英-機械混能機芯,兼具機械「掃秒」同石英的準確。

兩隻錶售價各為USD$480,唔想用錢買,都可以參加品牌舉行緊嘅活動,呃啲朋友Share賺分,全球最高分就會收到其中一款手錶。儲夠10個Share都已經有張金銀紙架啦!