文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Jan 2020

大家去睇下個價越黎越高就知日本威士忌近年有幾熱賣,但即使個價再高都阻唔到大家追住黎買,咁會發生咩事?答案就係冇得買!

有「日本威士忌之父」之稱嘅竹鶴政孝先生於1934年創立Nikka威士忌,旗下有余市、宮城峽兩大蒸餾廠,出產「余市」,及以竹鶴政孝先生為名的「竹鶴」等日本威士忌,於威士忌界佔重要一席,真係未飲過都一定聽過。但如果你想試下「竹鶴」嘅味道,未來就可能會越黎越難。事關Nikka最近宣佈竹鶴Pure Malt 17、21、25年即將於今年3月尾停售,換言之整個系列只剩一款冇標明年份的竹鶴Pure Malt。

停售嘅原因好簡單,就係太好賣!各位需知道威士忌的年份是指陳年時間,換言之一支竹鶴17年起碼要用17年時間製成,Nikka目前面臨嘅情況就係早年做落嘅存貨即將見底,但新造嘅又未夠年份拎出黎賣,所以短期內都只有黑色Label、不標明年份嘅竹鶴出售。大家有買就襯手啦。
Yahoo! Japan